Hoping one day you'll make a dream last

Idag är jag bara superduper kär i Rino. Såklart Allu också, han är ju min älskling sedan 6 år tillbaka, men Rino är en riktig drömhäst och jag ser sååå mycket fram emot våra gemensamma år! 
 
Igår var vi på hoppträning och han har väl gjort framsteg. Han lyssnade på mig bättre, och jag fick kortat upp honom bättre än tidigare. Han behöver ju bara mera muskler så han ska orka hålla ihop sig. Idag red jag honom på plan här hemma och åååååh. Så. Underbar. Han utvecklas gång på gång och det är så skönt då saker och ting börjar fungera. Dessutom är det ju inte precis ett minus att han har en riktig stor, härlig, gunghäst galopp som man kunde somna i. hehe. Men ja. Så härlig att sitta på.
Så kan jag ju bara drömma om hur superfin han kommer att vara någon gång i framtiden då han lyssnar på mig till 100%, fått muskler på rätta ställen och hoppar som en gud!! (eller pegasus kanske) 
 
 <3 Criano <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0