19.04.2013

Ajajaj. När man är lika lat inom träningsfronten som jag så måste man ju träna ordentligt de gångerna man orkar släpa iväg sig till gymmet. Det resulterar i att man är sjuk i hela kroppen dagen efter och att hålla armarna uppe är en pina. Nå, inte ska vi klaga för mycket inte! 
 
Det är fredag och skolan har slutat, väntar på att E ska komma hem så vi slipper iväg mot Nedervetil. Har packat med mig en hel massa saker eftersom dethär egentligen var min sista skolvecka?!? Nästa vecka kommer jag antagligen bara ha en skoldag och så får jag sommarlov. Ojdå, vart har tiden gått? 
 
På tal om trollen, nu kom E hem så nu ska vi ställa oss iväg! Adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0