See heaven's got a plan for you

Tisdag. Vad händer idag kan man ju fråga sig? Har en helt ledig dag från skolan, imorgon har vi en lektion, på torsdagen en lektion, och på fredagen har vi ledigt. Tungt va? Faktist!
 
Nu har jag några alternativ på vad jag kan göra;
 
Nörda mig. (låter ganska bra va?)
Lacka naglarna. (kan ju göra det på samma gång.)
Städa. (Har inte så mycket att städa egentligen så denna punkt är inte ett måste.)
Ringa chefen. (idag eller imorgon?)
Motionera. (Det gör vi senare idag antagligen så den punkten är inte aktuell just nu)
Göra matte uppgifter. (Okej. Lika bra att vi drar över denna punkt direkt.)
 
Göra matte uppgifter. 
 
Såja, kan ju börja då med att lacka naglarna och nörda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0