I don't know what you're expecting of me

Ojoj vad det har varit vårkänslor de senaste dagarna! Idag var det dock första dagen jag körde på asfalt, medan solen bländande. Hur härligt?!

Nu är jag dock dö-trött, började dagen vid kemora och ja vad kan man säga? Tuffast på banan var jag ju! Hann vara hemma 15 minuter för att sedan fortsätta dagen i arbetet. Och nu är jag här, kl 21 på kvällen.

Men vet ni vad? Det gör inget för min kväll är räddad. Fick världens lust att handla vin. Blev snål på somersby. Tänkte på öl. Så ni kan ju gissa vilka tre saker jag hade med mig hem ikväll? höhö..


Så långt jag kan komma ihåg var detta helt dugligt gott. Och billigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0