Bet you never thought that I could break you

Nu har jag överträffat inte bara mig själv utan alla andra också!! Hittade på att gå ut och springa ikväll, för första gången på över ett halvt år ungefär så det var ju ganska duktigt av mig? OCH inte nog med det, men orkade springa till och med 5 km (!!!) utan vilopauser!!

Förstår ni hur exalterad jag är över detta??? Jag som bara levt på choklad och annat skräp + nördat mig big time senaste vinterhalvåret. (Och ja, ridit förstås men det räknas ju inte som en sport enligt vissa.) Så ja, hur JAG kan orka springa en sådan bit? Huhu. STOLT!



Nu kan jag som tur ynna mig några bitar marabou. Mmmmmm.
(ok inte så några heller antar jag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0