She met a shark under water, fell and no one caught her

Har det hur bra som helst! Steg upp vid 8 för att släppa ut hästarna och städa stallet, tog ett träningspass med Allu på plan, hoppade några skutt också, börjar vara några veckor sedan sist... Nu har jag magen mätt och ligger i soffan och ser på live sändning från Finnderby! Och vad är nu bättre än att jag har sysslorna gjorda för idag så jag med gott samvete kan ligga här och se på hoppning resten av dagen, hehe... Fast nåja, en sak vore väl bättre - att vara själv på plats i Ypäjä och inte ligga hemma i soffan och se på. Dum jag är, semester som jag till och med har! Vem åker med mig? Imorgon??! Hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0