Well I remember the sleepless nights, when I’d lie awake

Jag kommer dööööö! Jag sover, sover och sover. Nuförtiden "behöver" jag ca 10-11h sömn per natt. Om jag skulle få skulle jag troligtvis sova dygnet runt, och äta lite där emellan. Sjukt!!! Kan inte förstå hur jag orkat i gå i skolan, med ca 6-7h sömn varje natt?? Nu om jag har väckarklockan att ringa så stänger jag av den i sömnen och vaknar av mig själv någon timme senare......

Såklart ska man googla på alla världens saker. Denna del var i en artikel jag hittade. Vad konstaterar vi av det? Jag kommer dö snart!!!

Måste börja sova mindre. Måste måste måste. Jag har ju inte depression eller någon sjukdom. Tror jag? Vart har det försvunnit då jag förr sagt åt människor att "ääh, sova hinner man i graven!"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0