I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, faller

Är sååååå trött. Vad ska det här egentligen bli till? Har någon slag av klåp-period på gång så det mesta komiska och pinsamma händer mig... Suck

Ikväll har vi fest med Prisma folket, de kommer allt från jeppis till stan för att äta, dricka och njuta av program! (tror jag?) Efteråt antar jag att vi hamnar ut på några drinkar till. Fast egentligen tror jag det vore bäst att komma direkt hem, alkohol och såhär trött kan inte vara en så bra kombination, hehe.

Hursom helst, jag ska visst ha en rolig kväll med arbetskompisarna igen en gång! De kickar äääss.

Snygg bild från vår lillajulfest med bowling och mat vid rosso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0