The lights are on and they want a show

Undrade varför det är så tråkigt på datorn helatiden. (okej för det mesta.) Kom på att jag inte ser på någon serie!! Det har jag faktist inte gjort på evigheter. Så, nu har jag världens beslutsångest att vad jag ska börja se på. Flera serier har jag sett några säsonger av men sedan tröttnat. Och så börjar jag se om igen, från början. Något nytt nu denna gång, tack?!


Love it. Såg alla avsnitt som fanns men slutade eftersom jag inte orkade vänta på att ett nytt avsnitt skulle dyka upp.


Såg tills Chuck dog.
(ok vet ju inte om han dog PÅRIKTIGT eftersom jag inte sett ett enda avsnitt efter det??? hmmm)



Har sett alla avsnitt. Men när jag kom ikapp de avsnitten som visas i tv och avsnitten på nätet "tar slut" har jag igen heller inte orkat spana in när nästa avsnitt kommer.

Såg några säsonger för ganska länge sedan. Men ååh, intresserar inte riktigt att börja om från början igen, bra var den ju inte?

Den var ju faktist bra! En tid var jag helt addicted till serien men i något skede när de mognade blev den tråkig och min tid och intresse räckte inte till.


OC. Gamla goda oc. Har sett de första säsongerna några gånger men aldrig sluppit längre...

Så vad vill jag se näst? Inga vapyrer, inget skräck, ingen meningslös komedi utan jaaaa - richbich teenager serier! Såsåså... Var ska jag börja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0