You know we go, where the feeling'is right

Stresspackar. Gårdagens packning lyckades inte så bra eftersom jag bara hann ta fram lite kläder förrän jag hittade på att vila en halvtimme. (bad idea) Vaknade nästan 2 timmar senare och rushade upp ur sängen till stallet och hoppade lite med hästen min. Han var fin!

Nu har jag alltså det sista framför mig att packa, har jag kommit ihåg allt nödvändigt??? Bikini, solkräm, solbrillor, pengar, pass, flygbiljetterna.. Så mycket annat behöver man väl inte, höhö. Aaaaaa går inte att beskriva hur härligt det blir att slippa iväg lite!


Kommentarer
Postat av: Emma

ååh, va ja e avundsjuk!! ja vill å faa på rejso! ;D

2012-08-12 @ 13:01:21
URL: http://emmajosefins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0