Keep trying don't give up, it's if you want it bad enough

Dagens humör: Normalbra
Dagens mående: Brabra
Dagens borde: Städa..... Och åka till jobbet. Vilket jag ska.
Dagens frisyr: Hittills idag har det varit en supersnygg uppsättning. Kröhmm
Dagens smink: Inget. Men eftersom jag ska till arbetet är det bäst att jag målar ansiktet på sin plats före det.
Dagens klädsel: Rid/Stallskläder
Dagens planer: Städa lite, arbeta, äta.. Ja.
Dagens materiella vill ha: Hmm.. Shoppade så mycket igår så nu kommer jag inte på något längre.
Dagens fundering: Varför jag inte gick till stallet 1h tidigare. Den ena saken leder till det andra u know.
Dagens beroende: Att försöka få bort jävla luftbubblorna från telefonskärmen då jag böt skyddsplast.............. grr
Dagens längtan: Söndagens tävlingar.
Dagens superlängtan: Att få börja använda shorts och bikini. Och att ha bruna ben!!
Dagens låt: Aura Dione - Friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0