And how can I stand here with you and not be moved by you

Snubblade över denna på en sida och kan glatt konstatera att jag ligger ganska så bra till. Det var ju inte så länge sedan jag sa exakt samma ord som det ligger på 99%, att "inget kan stoppa oss i år", kommer ni ihåg det??!

Har du rätt attityd?
110% - jag gjorde mycket mer än väntat
100% - yes, jag gjorde det!
99% - ingenting kan stoppa mig!
90% - jag kommer att klara det!
80% - jag kan göra det!
70% - jag tror jag kan göra det!
60% - jag skulle kunna klara det!
50% - jag ska försöka klara det!
40% - jag önskar jag skulle klara det!
30% - jag ska tänka på det!
20% - jag vet inte hur jag ska kunna klara av det!
10% - jag kan inte!
0% - jag vill inte!


Kan väl också tillägga att när jag tänker efter och läser denna "listan" så har min attityd förr legat runt.. Ja.. 40,50,60%. Inte konstigt att förra säsongen gick så dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0