You've taken over me, It's like I'm not me

Svarta hästen jag annars inte riktigt gillar var idag överraskande trevlig! Så det var kanske dagens höjdpunkt, att han faktist kunde vara så mjuk och avslappnad för en gångs skull.

Så undrar jag vad det egentligen är för folk som börjar sko hästar utanför mitt fönster kl 5 på natten?!?!?! Haloo, vissa försöker faktist sova! Kallt har det också börjat bli här på morgonen, brr. Varje höst har man samma tankar - hur ska man klara sig hela vintern då man nu redan fryser?? Men i år har jag positiva tankar om vintern. Eller mer positiva en tidigare i alla fall, hehe. Mysigt!


Coeur

Kommentarer
Postat av: anlis

veit du va hedeen hestes namne bityder?;)

2011-09-21 @ 15:49:47
Postat av: JJou

nää... :D:D va???

2011-09-21 @ 18:48:34
URL: http://jjou.blogg.se/
Postat av: anli mohammed

hjärta :D på fransk

2011-09-21 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0