This situation I can't help but lose control

Tadaa! En lite bättre dag än annars kan man väl kalla detta?

NU ska jag passa på att skryta lite också då jag har chansen, hehe..

Så, nu ska ni få höra en berättelse om en liten johanna som skulle annars bara och rida lite med Qiwi på plan, för andra gången i sitt liv. "Ojdå, hästens ägare råkar vara på plats", tänker johanna och börjar försiktigt värma upp. Efter en stund kallar han henne till sig och säger att hon också ska komma över cavalettin som han hade hans elev att komma över. "javisst" tänkte johanna då, lyfte galopp och styrde mot cavalettin. Det gick så fint så fint, och vi började komma på fler och fler hinder, på högre och högre höjder. Johanna fick mycket beröm och flera gånger uttryckte sig ägaren med "excellent" och "perfect". That's nice huh? I slutet hoppade vi en bana där hindren låg på plusminus 120cm, och allt gick lätt som en plätt. Inte för att undervärdera käraste Allu eller någon annan häst jag hoppat med, men såhär känns det tydligen när 120 cm är minihinder för en! Wow säger jag bara. En sådan häst vill jag också ha. (Mamma???)

Och så kommer vi till slutet där vi avslöjar vem hästens ägare är;



Och ja - jag tycker jag har rätt att skryta om detta nu eftersom det faktist gjorde min dag. Klart man gillar då någon gillar? Eller med andra ord, klart man gillar då en person man ser upp till gillar! (och dessutom låter en hoppa med en av sina tävlingshästar) Dessutom är skryt och beröm inte något jag har blivit bortskämd med så roligt att höra sådant också ibland!

Så, kanske nästan bästa dagen hittills?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj va roligt!!! Sånt lever man länge på. Hoppas det blir flera dylika dagar.H. Lilian

2011-09-06 @ 20:58:28
Postat av: JJou

jaa verkligen!! =)

2011-09-07 @ 12:42:18
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0