Someone once told me, that you have to choose

Före jag kom hit hade jag typ aldrig varit på hästryggen kl 7 på morgonen. Jag gillar att rida på morgonen fast jag aldrig orkar stiga upp så tidigt..... Men allt är så fresht och tyst och.. Skönt helt enkelt. Kanske ett av de bättre sätten att börja dagen med då jag riktigt tänker efter! Ska nog börja sporta med det lite oftare då jag kommer tillbaka hem. Okej klockan 7 är kanske lite att ta i men.... 8? 9? Ja, det borde jag väl kunna hantera.

SÅ min framtida mission - stig upp tidigare och gå och rida!!


Såhär mysigt och oberört är det tidigt på morgonen i dimman! Fast såklart är det inte samma sak på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0