And everyone wants to know they're not alone

Lördagskvälll!


Jenni och jag (okejokej jag hjälpte kanske bara liiiite till..) gjorde typ godaste ris och broiler ever! Nu vet jag hur jag ska börja göra alltid i fortsättningen, hehe.


Ååh vilken fin bild! Men var och se på JNK - Jugend kultur festival i stan. Det var helt otroligt coolt!! Sådant som man bara ser på tv i finland, hehe.. Olika dansgrupper hade sina dans-shower och superhäftiga koreografier. Allt detta var gratis. GRATIS. Aldrig en så stor föreställning skulle vara det i finland, nejnej.

Efteråt gick vi till ett litet mysigt ställe med några människor, kom "hem" runt 2 tiden och upp till arbetet till 6... Huh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0