With all these good intentions

Back to work! Eller något liknande. Var idag första dagen vid Prisma igen, hihi, var faktist ganska roligt. Kom ihåg hur man gör olika saker och kände igen stamkunder. Ballade inte bort mig något förfärligt heller så det var väl bra? Känns ju också sådär passligt trevligt att med denna arbetsdag fick jag just och just betalat mina nya skor som jag köpte in i veckan..... Ehehe

Nu är igen den eviga frågan framför mig - vad ska man göra ikväll??? Eller rättare sagt, var, när, och med vem? Ååååh.


En gammal internatsbild får glädja er vardag idag. Fast oj. Det är ju lördag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker helt klart dy ska koma ti sverige ikväll ;))

2011-10-08 @ 18:42:03
Postat av: JJou

hahah ja HE sku ju vara super!! ;D men ja troor vi måst taa e na ader gang..............

2011-10-08 @ 19:09:37
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0