Looking like you’ve seen a beautiful ghost

Vilken bra måndagsmorgon! Har nog inte sovit såhär länge på flera månader. Men vet ni vad? Nu känns det som att klockan är alltför mycket, att jag inte har tid att göra något. Fast det har jag nog.

Så nu ska jag väl äta och gå till stallet. Om jag vågar eftersom en mus attackerade mig igår. Tog ner ett täcke från hyllan och i samma ögonblick som jag skulle flytta på en rem är en mus under min hand. Skrek, slängde iväg täcket och sprang ut. Hur skrämmande var det inte eftersom jag inte visste vart musen hade tagit vägen! Den kunde ju ligga och spana varsomhelst mellan mina saker. Fyfyfy.




Kommentarer
Postat av: Lilian

Fniss, jag tror nog att det lilla livet blev minst lika skraj som du :-)

2011-10-04 @ 06:59:45
Postat av: JJou

haha, kan no händ ;)

2011-10-04 @ 15:51:54
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0