It’s never too late to turn it back around

Det är lite som att jag skulle vara påväg att gå i ide och samlar nu på mig allt som att äta går. Choklad, popcorn, hambugare, heinz-ketschup, kex osvosv...... Allt gott, ni vet? Det ska alltså sättas ett stopp för nu. Fort. Men.... Så kommer det en jävlig "men". VAR ÄR MIN SJÄLVDICIPLIN??



Så, step 1 - Ät hälsosammare, mer sällan och med måtta.

Detta betyder dock inte att jag slutar dricka alkohol. Eller att jag lämnar bort chokladen helt och hållet. Eller att jag inte får äta en hamburgare på en helg. (inte kan vi ju börja med överdrivelser inte??)


Dear Santa,
vad tror du om att ge mig ett stort lass självdiciplin i år?
En personal trainer duger nog också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0