Some just want everything, but everything means nothing

En liten paus för en kopp kaffe. Var till stan en sväng med lena, åt visst pizza som morgonmål men det gick ju det också. Just red jag allu och han fortsätter att vara underbar.

På tal om något helt annat har jag haft överdrivet sjuka drömmar senaste tiden! Inatt till exempel drömde jag att vårt flygplan crashade i vattnet, jag var fastklistrad i planets framfönster på utsidan medan vi flög (som i filmer u know?) och hela storyn slutade med att det rent ut sagt sprutade glasbitar ur munnen på mig. Kan någon klok människa berätta vad allt detta betyder??? Och här är ju bara denna nattens dröm, ni skulle bara veta de andra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0