i’m criticized but all your bull is brick of shame

Blir visst ganska fullt upp imorgon också! Och onsdag, torsdag, fredag.. Men äh, inte orkar jag klaga inte, egentligen är det bara roligt! Dessutom har ju fösta snön kommit nu också! Woppijeea..

Ikväll hade jag alltså ridlektioner igen och det gick riktigt bra för alla. Faktist. Och så är det ju alltid roligt då de lyckas med något lite mer krävande!

Och så imorgon ska jag till frissan för första gången på typ hela detta år (!!!), har ju klippt det själv de senaste gångerna. Kanske på tiden att någon annan rör mitt hår med andra ord?



Kommentarer
Postat av: anonym

sätt upp bild hur det blev vi frissan !

2011-11-28 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0