Förändringar

Sommar. Ush då, efter denna sommar kommer inget att vara som förr? Okej "ush" var kanske lite att ta i, jag ser nämligen fram emot dessa förändringar! Att inte gå i skola, resa runt lite, skaffa egna pengar, leva livet och se vilka möjligheter som kommer emot. Nu när skolan är färdig och jag faktist har ett yrke (och ett arbete inom det området) känns det som att jag klarar mig på det en tid framöver - därför skippar jag alltså också urvalsproven till högskolorna nu i år! Sedan vet man ju aldrig om jag mitt i allt får inspiration till skolgång i ett senare skede av livet? Nu passar jag bara på att ha roligt och börja lära mig leva vuxenliv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0