Midsommar ifjol?

Alltså.. Har jag inga bilder från ifjol egentligen? Tänkte göra ett riktigt fint inlägg sådär på tal om midsommar men var finns bilderna? Just det, endast i mitt huvud så det är ju inte till mycket glädje!

Nå, några random rader från min personliga dagbok kan ni ju få höra som lite tröst;

Lö 26.6.2010

2 päivän putki på gang. Typ. Hihihhhi!..
... Omg omg...
...Ojojoj..
.. Haha. Miin tåna döör!! Nu nati. 3:23 visar klåkkå.


Vet inte vad jag har för underlig vana att skriva vad klockan är mitt på natten??? Ännu mer kan man ju fundera på varför jag skriver mitt i natten.. Hahaha..



Ps. Får ju hoppas att inte mamma läser detta eftersom jag var underårig denna tid ifjol. Ojdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0