Fullt upp

Borde ha en stor, stor kalender på väggen i mitt rum där jag skulle skriva upp minsta lilla sak jag ska komma ihåg att göra. Känns som att jag lovat bort mig överallt och tagit på mig alla världens saker så jag inte ens själv kommer ihåg allt, haha.

Hur som helst. I'm a busy woman, känner mig lite som en ensam-mamma med 3 arbeten och hästarna....


På denna bild är jag prisma_girl_92 som ska bli miljonär!
(om hon inte får burn out före?)


Här är jag ridlärar_jjou som delar med sig kunskap. 
(Vilken kunskap?)

H&M?
Nja där har jag inga bilder ifrån. Faktist. Första arbetsdagen är ju imorgon?


Här har vi (hopp)ryttar-jjou som är min favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0