The last thing on my mind is going home

Börjar morgonen med London-inlägg, del 3!


I en Disney-affär

Jag sa ju att big ben var mindre än jag tänkte mig, haha!

Så måste vi ju passa på att pussa älskade Jack Sparrow.

Fin bild va? Bambi!

Fredagkväll på Garfunkel's i väntan på mat som hottishunken skulle föra åt oss!

Men det går ju att underhålla sig med lite dricka sålänge.

Och nu mina damer och herrar - här ser ni hottisen!! Eller ja, ser och ser...

Var ingen affär för oss och vår budget.. Men trevligt var det ju att gå runt i alla fall? Tills man blev trött på att inte kunna köpa något fint.

Men ooooj så skarpa och fina bra bilder min kamera tar! Grrr

Central line undergrounden vi rörde oss för det mesta med blev väl bekant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0