Underbart

Vet ni hur detta känns? U-n-d-e-r-b-a-r-t. Att sitta barbacka på sin häst och galoppera med stora härliga steg genom vattnet som skvättar och man känner hur flinet drar sig mer och mer mot öronen på samma gång man försöker blunda så man inte får vatten i ögonen. Sådana ögonblick är bra. Sådana ögonblick älskar jag. Att man kan vara så fäst i ett djur, det är helt sjukt? Han är mitt allt, det dyrbaraste jag har, och det är nästan som man kunde göra vad som helst för honom. Han är allt bra min häst. Han är bäst.

På kvällens hopplektion fick jag också höra alltför många gånger om hur fin han är. Och hur fin jag är!! (tror e steig liiti pisse i hövå???) Men framför allt, hur fint ekipage vi är. Du & Jag allu, du & jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0