I may be bad, but I'm perfectly good at it

London bilder del 4! Hmmm var lämnade jag sist? Aaa just det, lördagen!

Emma inhandlade coolaste Hello Kitty skorna så klart hon böt om till dem direkt!

Jag köpte också nya skor från en butik vid namn schuh! Tror jag..

Åkte 1000km långa rulltrappor. Man blev ju höjdrädd. Typ.

Inne vid Harrods såg vid massor med märkeskläder, väskor, skor, inredning, pennor... Sjuka priser!! Vem betalar 3000 pund för en penna? VEM?????

Men nåja.. Den sängen skulle jag kanske ha kunnat lägga mina 20 000 extra på..

Eller så kunde jag köpa en Jimmy Choo väska för några tusenlappar också.

Nå, vi hade ju i alla fall råd att ta bild med denna figur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0