Boys boys boys at the bar, am I staring?

Nu har vi turistat och shoppat klart för vår del i London!

Madame tussauds är sedd, efter bara 3½ timmars köande.. Men ja vad ska man säga, det var värt det? Nu har vi bilder på en massa kändisar och var inne i chamber of horror också. Blev väl lite smått ihjälskrämd på några tillfällen, äkta "spöken" och skrämmande människor var inte så mysigt! Fyyyyy...

Tower bridge och Picadilly cirkus hette två andra ställen vi var på. Alltså en bro och en... Öh.. Ja? Torg? Så nu har vi visst sett hela halva staden!

Igår söndrade jag den största och enda spegeln i vårt lyxhotell, har nu alltså 7 års olycka framför mig så får se om jag slipper hem alls imorgon. Vi ska äventyra oss med olika bussar och tåg till flygfältet med väckning klockan 3... Det ser jag ju fram emot.


Kommentarer
Postat av: L

brygga? elder kanstzi en bro? :D

2011-07-25 @ 08:46:33
Postat av: anonym

sätt upp nå bilder på varni ha vari å vad du har shoppat :) nyfiken

2011-07-25 @ 12:51:54
Postat av: JJou

L, oops hhahah hu typist :DD å bilda komber :)

2011-07-25 @ 21:02:37
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0