ny design

Wtf?

Se på min nya design.. Den är väl lite... Rosa? hahahahha

Kommentarer
Postat av: anonym

gillade din förra bättre, rosa är fint men det lyser upp för mycket, det är lättare att läsa när det är mörkt....

2011-01-10 @ 16:07:18
Postat av: JJou

Tror nog själv också att rosan får gå bort, är redan nu lite irriterad på den! Textfältet får nog däremot lämna som vitt tror jag. Men när jag får något gjort åt bakgrundsfärgen är en annan sak... :D

2011-01-10 @ 16:18:21
URL: http://jjou.blogg.se/
Postat av: anonym

NU är det redan mycket bättre att läsa din blogg och faktiskt sitta och titta in om du förstår vad jag menar :D vitt som bakgrundsfärg går nog jätte bra det har väl dom flesta, går ju att sätta färg på saker omkring som du redan har gjort :) du har annars jätte bra blogg.

2011-01-10 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0