Bill & bull

Har varit till manegen med två fina hästar ikväll! Ni måste bara se några bilder vi tog, jag red på den ena och andra kom efter gående av sig själv, då jag kurvade, kurvade den andra osv. Haha. Efter att båda blev ridna släppte vi dem lös tillsammans i manegen (första gången de är ilag utan att någon håller i dem), de var ju som.. Som typ Bill & Bull! Hihihi vad gulligt. Men ja alltså, ni ska se några bilder typ imorgon bara jag får dem från mammas telefon.

Nu blir det sovdags för min del, blev lite väl sent detdär med ridningen idag, halv 11 på kvällen ska man kanske inte sitta på hästryggen i vanliga fall?

Och sådär annars kommer uppdateringen att bli skadad denna vecka eftersom jag igen är dagarna på lia. Jullovet var ju great då man kunde uppdatera varje minut! Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0