En idé

Nu har jag (igen?) en idé som jag kunde uppfylla efter att gått ut skolan. Sol, värme och bruna ben skulle den innebära!

Jaja, duktig skolelev har jag idag också varit. Tror inte jag gjort så många uppgifter på hela förra veckan som jag gjorde idag på några timmar?

Dessutom hittade jag på ett litet rim;

I lekskolan vi på facebook är, tråkigt det är så vi sitter och svär. Slutarbetet borde jag skriva, men det känns nog mer som att jag den vill riva? Öhm.. Nu far vi noo å ita, jer orkk int ja nameijr sita!

Därefter kom min kluriga klasskompis med denna;

Du kanske tycker du är tuff när du svär, bäst för dig att veta vad det innebär. fast du från nedervetil är, ska du veta att du betyder ingentig här. kanske jag är lite kär, men du betyder inte mera än plockade konkelbär.

Och så kan man inte säga annat än HAHAHA!
Vilket jag också säger till denna överdrivet fina bild!
(och oj så härligt uppstoppad jag är. Man kan ju inte annat än älska vinter. NOOT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0