Go try, go fly, so high, and you'll be walking on air

Okej, tar tillbaka allt jag sa om att det skulle vara helt ok roligt med sjukledigt. HUR KAN DET VARA SÅ TRÅKIGT????

Någon frivillig som vill komma och hålla mig sällskap, som kanske möjligtvis vill bli smittad också? Va, nehe inte?
Har gått genom varenda sida på internet, spanar in facebook varannan minut, har sett några avsnitt himym, börjat på en film som jag tittar en bit av alltid nu som så, äter upp min chokladkalender, tjatar, ja, jag har så tråkigt att jag till och med talar med J-A på facebook!!!!

ååååh detta uslighet.


Ja, jag har så tråkigt att jag till och med tar omotiverade cambilder på mig själv! Vad har hänt åt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0