6. Berätta om bloggarna du läser

Började riktigt tänka efter och oho - jag läser ju fast hur många bloggar!

Egoinas är ett av mina absoluta favoriter! Så läser man ju också Kenzas, alltså hur kan en person lyckas med allt i livet? Tyras har jag senaste tiden också kikat in på, mest eftersom hon har börjat rida igen, hehe. Och så får man ju lite sitta och skratta åt hennes hästinlägg också.. (ja, tur då man själv är världens proffs!)

Men ja, emellanåt blir det mer och emellanåt mindre bloggläsande. En massa folk från våra trakter bloggar ju också, så deras bloggar är ju roliga att följa med eftersom de flesta är mer eller mindre bekanta. Så finns det ju bloggar som skrivs av personer jag egentligen inte känner och de knappast vet vem jag är, så det är mer som att "jag-har-hört-om-dig-och-är-nyfiken"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0