2012

Några planer för nästa år;

  1. Hållas borta från allt som kallas problem!! Det har vi haft tillräckligt av i år..
  2. Festa mindre. Det finns väl annat liv också. Eller? Finns det??
  3. Man behöver inte köpa kläder och saker bara för att. Men ååh då man hittar en superduperfin topp och bara MÅSTE ha den!
  4. Rida. Motiverat, aktivt, ofta, framgångsrikt. Nu jäävlar! Någon som har en till häst åt mig??
  5. Bli realistisk. Hur ska det gå till???
  6. Försöka få studieplats. Fast.. Vill jag nog studera??
  7. Hållas bort från problem. Ja, det är värt att ta två gånger!
  8. Göra några roliga/spännande resor. Köpenhamn? Tyskland? Södern? Amerika? SVERIGE?
  9. Använda klackaskor. Ja, jag blir typ en miljon meter lång men äsh. De är ju snygga!
  10. Inse att jag inte är 16 år längre. Så den unga, dumma partypinglan kan vi ju lämna någonstans?
Okej, that sounds like a plan. Nu ska jag bara komma ihåg allt detta. Lättare sagt än gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0