We can be two rebels breaking the rules

Läste just på någons blogg att skolan börjar just. Det gör den väl ändå inte?? Hehe.

Vet ni hur bra det känns, att sommarlovet i princip aldrig tar slut? Okej jag har arbetat helatiden, men den känslan, att man inte har ett "deadline" på sommarlovet för att sedan gå till skolan. Det känns för jäääävligt bra!

Fast nåja. När allt nu är över tycker man ju bara att det har varit roligt att gå i skola. Och det har det ju, på sätt och vis. Så mycket har förändrats och så mycket har hänt, vi har haft så tunga, roliga, ödiga, skojiga, sjuka dagar så det går inte beskriva! Och en stor del till att tiden i Jeppis blev så minnesvärd var pga. internatsboende. Ett fängelse, javisst, men en härlig tid med massor av skratt och vänner! (Okej nu börjar jag låta som en åldring som pratar om kriget på -10 talet..)

Här är en film jag kastat ihop någongång ganska så länge sedan, dålig är den ju men aahh hehehehe minnen!!
HÄRLIGA INTERNATSTIDEN säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0