Don't stop believin', hold on to the feelin'

Ta med gammal dator eller ny? Där först problem!

Packningen går som alltid lite trögt framåt..
Optimist som jag är kommer jag visst hinna packa än imorgon och på lördag fast jag har fullt upp! Har tagit fram en del kläder och småsaker, men åååh. Hur ska allt rymmas helt enkelt??? Ska jag få allt i en kappsäck? Eller måste jag ta två på en gång? Svåååårt dethär med att flytta. FLYTTA. Andra har tusentals lådor med sig, jag ska klara mig med en kappsäck? Vad ska detta bli till...

Imorgon och lördag åker vi i alla fall till kalajoki för att tävla en sista gång. Lördagskväll med venetsiansk ska vi också fira mitt åkande. (Om det nu kan firas? Kommer ju gråta ihjäl mig?! Alkohol u know..) Men äh, det ska väl bli roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0