This could be the end of me

Skulle köpa en ganska liten dator att ta med då jag åker men kom hem med en som är större än den jag hade från förr. Bra gjort här alltså.

Bara akkun skulle hålla bättre, och den inte skulle jävlas kanske nu som då  skulle jag vilja ha med den. Har ju blivit så van med den gamla så hur ska jag kunna lämna kvar den hemma? Hehe...

Annars så har jag varit väldigt upptagen hela tiden! Arbete, hästar.. Ja? Idag har jag dessutom haft sista ridlektionerna för i år. Duktiga flickor och pojkar, hihi!

Nu är jag trött, hungrig och måste i duschen. Mat, sova och dusch är alltså planen!

Kommentarer
Postat av: anonym

bilder från södern resan skulle vi gärna titta på ! snälla ?

2011-08-22 @ 21:50:56
Postat av: JJou

Då jag hinner :)

2011-08-23 @ 12:09:06
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0