videoblogg

"cha cha bitcheees! Idag har jag varit i skolaaan!"..... Diana ger förslag på vad jag skall blogga om. Kanske jag ska bli en fjortisbloggare med videoinlägg där jag drar mitt hår, har rosa läppglans och gula hårförlängningar? Så kunde jag sitta och berätta om vad jag läst i FRIDA; hur man får sin drömkille, dagens horoskop för alla stjärntecken, sminktips, bästa salongen för att göra lösnaglar.. Ja ni fattar grejen? Något att tänka på kanske.

Förresten blev jag överdrivet lycklig av att ha fått godkänd i fysikprovet!! Happy day! Dessutom har jag bestämt mig för att åka till tyskland. Ja, det är väl det ända jag bestämt mig, allt annat jag borde bestämma för har jag inte fått gjort något åt. Sorligt. Och detdär med tyskland är ju aktuellt nu också. I alla fall om en månad eller något.


Jag som videobloggare. Ja, jag har en arm-protes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0