regn, regn

Fy för regn, för finland, för regn, regn och regn. Ja jag förstår att det är höst men vart har det fina höstvädret tagit vägen egentligen??

Var hemma en stund idag, tog en powernap och red. Båda sakerna gick bra. Fast i och för sig är det aldrig svårt eller dåligt att sova, däremot kan det vara det någongång med ridningen.

Nåja, efteråt körde jag till internatet, i mörker och regn, igen. Menade köra över en stakkars kissekatt men den hann springa undan, mamma undrade vad jag skulle göra i en sådan situation? "inget, den sprang ju undan" tyckte jag, och det gjorde den ju så var är problemet?


Fint höstväder!


En fin paint-teckning som visar hur jag powernappar och rider.
(Ja, allt på en och samma gång!!) Och jag vet att mina ritkunskaper
är av den bästa ändan...

PS. ÄR JAG NAKEN???? o__O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0