positiv feedback

Dagar som denna är sådana dagar man helt enkelt inte kan annat än älska att rida. Jag har fått flera kommentarer av mina icke-hästmänniskokamrater att jag ska sluta av med hästarna så har jag mycket mer tid för annat, men ååh varför skulle man sluta upp med det man gillar och det man är bra på. Såklart, alltid finns det saker att träna på och man kan ju helt enkelt inte vara perfekt, men ja, fick en hel hög med positiv feedback idag så självförtroendet är på topp, haha! Det roligaste denna svenske tränare sa var att jag har rätta känslan för ridning och hoppning. Ja, det är nog det finaste jag hört på länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nåtå ska int du vaa arg heldä tå du aldä kan dzä na på helga å nyåår å tukudee :D

2010-10-05 @ 16:06:14
Postat av: JJou

int all helga, men nyåår har noo alltjemt viri leedi så he haar ja alder moitta påå ;)

2010-10-05 @ 17:44:36
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0