En lista

Egentligen känner jag inte att min blogg är så personlig, men det stör mig inte eftersom jag valt att ha det så. Här ändå en lista som... Eh, ja inte heller är så värst personlig!

Senaste impulsköp:

Ett par skor.

Om du var en blomma:

Skulle jag vara en mörkröd ros. Ja, den beskriver mig faktist ganska bra!

Pryl du inte kan vara utan:

Telefon.

Lyx är?:

När man blir riktigt bortskämd!

Vad gör dej förbannad:

beror på humöret.

Du gör med 100 upphittade kronor:

Sparar dem tills jag nästa gång åker till sverige ;)

Natt eller dag?:

På sätt och vis båda två. Kan faktist inte bestämma mig!

Kaffe eller te?:

Kaffe, phhyff för te!

Förfest eller efterfest? :

Förfest!

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?:

ja/nej? Svårt.

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?:

Ja, egentligen är jag bra på att förlåta även fast jag först är såååå överdrivet arg!


Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?:

Jag vill hellre hitta lösningar själv. Även fast jag inte har en aning hur man ska, t.ex fysik haha...

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?:

Klart!

Vad är det första du tänker på när du vaknar?:

Oooorkar iiiinte!

Är du troende?:

Nej

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?:

Faktist inget viktigt. (bara öva på prov för omväxlings skull)

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?:

Helst inte.

Beskriv din humor:

Sjuk. Det är väl allt som behöver sägas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0