2 veckor

Idag är det exakt två veckor tills..... Tatataaa min födelsedag! Och inte vilken födelsedag som helst, min 18 års dag! Orkar inte vänta, orkar inte vänta, orkar inte vänta....


Nåja, sådär annars så hade jag väckarklockan att ringa 9:30, vaknade lite efter 11:30 då mamma väckte mig. Kommer inte ihåg av väckarklockan alls, så det är som vanligt ett mysterium hur jag stängt av den. Men hur sjukt är inte det att 9½ timmes sömn inte räcker, att jag måste försova mig då också?? Sjukt. Och hur roligt är det inte att jag alltid berättar om mina "väckarklocks-historier", haha, man börjar väl bli van med att jag inte vaknar...


behöver väl ett sånthär skrälle, som skrålar så att hela huset vaknar?

Kommentarer
Postat av: Laila♥

grattis i förskott =) 2 veckor går snabbt=)

2010-10-19 @ 12:06:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0