reseguide

Kom på idag att jag inte vill ha ett arbete med en och samma rutiner. Eller, rutiner till en viss del har jag inget emot, men att veta hur varje dag ska se ut är inte roligt! Tar nu en väldigt dålig exempel, men t.ex. skolan. Man har sin läsordning så man vet vad man har för ämnen osv, men man vet inte vilka uppgifter man har, vad man ska tala om, vem alla som är på plats, om det blir roligt eller inte... Det är ett sådant arbete jag vill ha. (hahaha nu låter det som om jag är skolälskare nr 1 vilket jag såklart inte är) Att man har en slags schema men vet egentligen inte vad det kommer innehålla? Äh så dålig jag är på att förklara sådanthär men.. I alla fall. Jag vet ju själv.

MEN, det jag kanske ville få fram är att jag kom på att jag kunde bli reseguide? Slippa kylan, träffa människor, resa runt i världen, lära sig språk, leva livet helt enkelt.. Hur fint låter inte det?



Inlägget har nog inget vett eller ordning i sig.
Men det gör inget, det har ju inte jag heller?
Hur ska man kunna skriva tydligt om man inte vet själv heller helt klart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0