gammal?

hahaha. Inte försov jag väl mig idag, igen??! Sjuuuukt! Några tips på hur jag ska slippa upp i tid? Av någon orsak var pappa överdrivet arg på mig... Men vad kan jag åt det om jag inte vaknar??? Nåja. Hursomhelst är jag helt slut nu och skulle bara vilja se på film och gå och sova. På en fredagskväll??! Ja, har nog verkligen blivit gammal nu.



Brr fyfan. Jag är alltid livrädd under skräckfilmer men ändå ska de ju ses! hahah.. Får se när denna blir sedd för aldrig i livet att jag ser den ensam...!

Kommentarer
Postat av: David Eklund

TIPS: Ja bruka föst lägg normalt veckaklocko på t.ex. 06:00. San påminnelse 06:02, 06:03, 06:04 at ja sa stig up.. ;)

2010-11-19 @ 21:00:48
URL: http://bloggen.fi/davideklund
Postat av: malena

så måst du ju legg tilifoon så langt bort så et du MÅST stig upp pucko :DD

2010-11-20 @ 13:08:28
Postat av: JJou

men he jelpper int, tå baket legs ja entå neer tibaaka.... hahaha :D

2010-11-20 @ 15:02:48
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0