dag 1

Ojdå, glömde nästan bort "daglistan"?? Eller vad man nu ska kalla det. Svårt såntdär då det inte har ett riktigt namn?? Så, jag kallar den daglistan!

Day 01 – Introduce yourself

Ja, var ska man börja?? Om någon har råkat att missa det kan jag väl nämna att jag faktist heter Johanna? Intressant javisst! Jag har hållit på med hästar sedan jag var 6 år så det blir ett antal år. Så har jag också spelat innebandy och fotboll i x antal år. (mitt mattehuvud är inte den bästa så orkar inte räkna..) Jag har varit bästis med annalina i princip hela mitt liv. I alla fall under hela det liv som räknas, alltså börjandes ifrån barn-åldern. Inte baby, barn!
Så, vad annat? Hmm, jag är väl ganska filurlig och sprallig och rolig osv. Egentligen är jag också väldigt elak. Fast jag har blivit snällare! Så... Ja, jag ska ta en liten snutt från mitt horoskop som passar in på mig. Haha, Ja jag tror på horoskop...... Till en viss del. I alla fall stämmer detta in på mig som person!

En tendens att gå till ytterligheter, svart eller vitt, antingen eller. En samlad, behärskad fasad men ett stormigt, passionerat inre. I relationer och samarbete är Skorpionen tydlig och viljestark. En målmedveten natur som inte glömmer vare sig en väntjänst eller en oförrätt.
Stimuleras av utmaningar och är djärv och strategisk, spänning och dramatik lockar. Skorpionen är utforskande och analytisk. Ett intresse för psykologi och existentiella frågor.
Ett stort kontrollbehov. Skorpionen är viljestark och vill helst ha distans till omgivningen och kontroll över sin livssituation. Skorpionen är känd för att alltid ha en dold reservplan, och får ofta ett liv med spännande möjligheter och dramatiska vägskäl!


Jag:

..efter ett
träningsläger med malena.



Jag som glad?


Jag på hästryggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0