daglista 1 (2)

Nej nej nej!! Jag har ändrat mig. Jag har ändrat mig hur jag vill att "dag 1" ska vara. HAHA

Utseénde
1. Vilken ögonfärg har du: blå
2. hur lång är du: tillräckligt?
3. vilken hårfärg har du: brun, mörkbrun?
4. långt eller kort hår: inte långt men.. Ja, lite längre?
5. piercingar i anisktet: nej
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: brun
7. hur lång skulle du vilja vara: 167?
8.vilken hårfärg skulle du vilja ha: helt ok det som jag har
9. vill du ha kort eller långt hår: medellång
10. skulle du vilja ha piercingar: njäe?
Senaste du
11. åt: bröd
12. drack: saft
13. du fick sms av och vad de stod: jonas "jå nå vi måst skoda van ja er :)"
14. du skrev sms till och vad du skrev: "nå int ska tu nu vel ti skola på lödan :D" Ojdå. Märker nu att det borde stått torsdag. HAHA
16. kramade: Kan inte minnas!
17. kysste: Hmm.. Väntas nu.. JA nu kommer jag ihåg! Meeeen det får ni såklart inte veta.
9. du spydde: Ja. När var det?
20. du skrattade rikitgt mycket: riktigt, riktigt ordentligt mycket en söndag för ca 2 veckor sedan.
Kärlek
21. är du singel: japp
22. ditt förra förhållande va med: En pojke? Kille? Man??
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: haha! Det kommer ni att få veta den dagen då det är dags för min "first love" på listan ;)
26. är du fortfarande kär i personen ovan: nejdå
27. gillar du någon just nu: nej
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 2..1.. 1½?
29. vill du vara singel: Just nu? -Ja, Överlag? - Nej
30. vill du gifta dig: jadå
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: alltså.. Vilken pojkvän?
Vänner
32. de som vet mest om dig: svår fråga, annalina såklart!
33. den vän som du har kännt längst: Min kusin? Annalina? Emma? Lena???? Äh, det är ju bara hur man tar det!
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: både och!
35. någon du saknar att umgås med: Har läst denna fråga 1000 gånger och förstår den inte.
36. en av dina bästa killkompisar: Finns flera!
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Mina kusiner. MIRRI & MIRJA
38. den du har mest minnen med: mina vänner
39. bra vänner du inte träffar ofta: Finns ju några av dem också.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu, vem: mm.. njööu?
Övrigt
41. musiksmak: Det mesta
42. sport: Gissa?
43. galen eller lugn: På rätt humör väldigt galen, annars lugn
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: nej, tvärtom :)
45. dricker du alkohol: ibland?
46. har du hört att du borde bli modell: Ja, men det blir jag inte
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Speciellt.. Hmm inget?
48. vad tänker du på just nu: Om jag borde byta om! Och.. shit! VAD JAG SKA PACKA MED MIG IKVÄLL!

Ja, får helt enkelt ta "dag 2" senare idag eller ev entuellt imorgon!


Kommentarer
Postat av: L

Kuna int undvik ti merk et ti flesta svara innehåller ein elder fleir frågitecken?? :D

2010-11-24 @ 19:22:21
Postat av: JJou

jåå... javejt :D

2010-11-25 @ 17:53:09
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0