super humör & sommarfeelis

Super humör och sommarfeelis!! För en gångs skull har vi råkat få en ganska så varm dag, tänk er, till och med... Eh, 8 grader? Nej jag vet faktist inte men solen lyser och man är på bra humör, vad kan vara bättre?

Ska städa undan vid internatet nu och vänta att annalina ska anlända hit. (Nej inte med flygplan). Sedan ska vi nog gå ut och tillbringa en stund vid gamla hamn, njuta av vädret och dricka något gott! Dessutom är ju klockan lite ännu så dagen är ung, får se hur mycket skoj och dumheter vi hittar på... Jag hoppas på många.


Och se hur bra jag gissade graderna! Jag har övernaturliga krafter. Det har jag förr också tyckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0