Ruben

Varmt varmt varmt!! Har varit duktig och stigit upp tidigt för att gå till stallet och göra allt klart inför dagens tävlingar. Hoppades på sol och härlig uteplan men får nu se om vi tävlar inomhus?? Blä.

Igår kväll fick jag se min livs kärlek, ruben. Såg honom på Sancta Simplicatas (revy), och blev så förtjust i honom! Igår fick jag äntligen se honom backstage och han ställde upp för bild.



ehh.. Syns det att jag var i hypnos? Pepsodent-smile i största hugget, håret förstört av fukten och regnet osv.. Men vem skulle inte vara glad av att se sin största idol och kärlek???

Nu ska jag byta om och ställa mig iväg till jakobstad där tävlingarna är. Wish me good luck!! (PS. tror vinnaren i varje klass får en kaka???) (I alla fall tidigare år har det varit så.) (hehe.)

Kommentarer
Postat av: pessi

nämen tack! pinsamt nog använder ja ju bara hidi för proffse, PAINT ;)



va använder du dej själv av, som t.ex. på dehä bildin? haha, du o Ruben skulle nog vara paret!

2010-05-02 @ 11:28:27
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0