sommarlovet är igång

Ja, sommarlovet är igång. Egentligen har tiden gått fort? Arbete, rida, äta och sova, ungefär så ser mitt liv ut just nu, hehe. Helgerna är det förstås annat på gång!

Arbetet är tungt!!! Psykist. Fönster efter fönster, rum efter rum. Huhhuh vad man blir slut i huvudet och det hjälper inte precis att tänka dollarsedlar framför ögonen dagarna i ända. Speciellt då vi inte ens får pengar i dollar!

Jag har dessutom börjat ha ridlektioner på måndagar! Tänka sig, hihi.

Skolavslutningen var tråkig, aijaij. Helgen före var vi med om intressanta händelser som vi inte ska ta och berätta närmare om, hahaha! Kan bara säga att det är först efteråt man kunde skratta...

På fredagen åker vi igen iväg till provinssi, ifjol hade vi väääldigt rolit och i år ska vi ha det överdrivet bra också. Bara det inte regnar. Men å andra sidan, det gör väl inte så mycket då man haar feelisen på topp?

Nu ska jag fortsätta se på desperate housewives som jag förövrigt har blivit beroende av....


Ressu & Allu hoppade terränghinder en dag. Hur roligt är inte det??? Love it


Ja, här hade vi vårt avslutningsfirande. Ser ut att vara mycket folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0