mänskligt?

Härregud, det kan ju inte vara mänskligt att vakna runt 5 varenda dag, och arbeta i ca 9 timmar?? Haha, är jag lat? Nej, bara lite ovan. (och jag slår vad om att jag skulle orka bättre om jag fick lön för det jag gör!!) Så, vad lär vi oss av detta? Lia är orättvist. Vi gör samma saker som de "riktiga" arbetarna men de får pengar. SLAVERI kallar jag det!


Nu blir det väl att äta lite av ett av mina favoriträtter. Ojdå, nu ljög jag lite, jag ska inte äta lite, det kommer nog bli mycket av ett av mina favoriträtter..



What??? Oj..


..Det var visst bara potatismos jag menade just nu.
(har lite annat än mat i tankarna ibland men det förstår ni väl?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0